Motivace k hubnutí

Jak zhubnout a jednou provždy tak vyřešit problém s přebytečnými kilogramy? Důležitá je vhodná dieta. Pouze cvičením a bez diety se dá zhubnout jen velmi těžko. Hubnutí začíná úpravou jídelníčku. Následovat by měla zdravá výživa a zdravá životospráva. Pokud chcete zhubnout trvale a bez jojo efektu, většinou se to neobejde bez změny životního stylu. Do nového života byste měli určitě zařadit pravidelnou pohybovou aktivitu. Ta je dobrá jako prevence vzniku nadváhy. Ne při každém pohybu se však dá zhubnout. Cvičení ke zdraví může být trochu jiné než cviky na hubnutí.

Při výběru fyzické aktivity je potřeba nejprve zhodnotit svou tělesnou kondici a váhu, abyste nezvolili druh sportu, při kterém si můžete ublížit. Lidé trpící vyšším stupněm obezity by se měli například vyhýbat běhu, aby nepřetěžovali klouby. Lepší je začínat s rychlou chůzí.

Pohybová aktivita se dělí do tří základních skupin. Sporty, při kterých se hubne, dále ty, při kterých nabývá svalová hmota a poslední skupinou je tzv. strečink, při kterém se protahují svaly. Z hlediska hubnutí je ideální cvičit každý den. Člověk by měl denně ujít minimálně 10 000 kroků. Ne vždy je to možné a tak je dobré se snažit cvičit alespoň třikrát týdně.

Pro začátek je vhodné volit spíše mírnější formu fyzické aktivity. Když to přeženete, brzy pocítíte únavu a vyčerpání a cvičení vás nebude bavit. Tady najdete pár tipů a jednoduchých cviků, které můžete provádět doma a které vám pomůžou zhubnout.

Komentáře nejsou povoleny.